Alla inlägg under oktober 2014

Av tezzan39 - 12 oktober 2014 21:00

Många talar om ärlighet och att man ska stå på sig..
Så nu ska jag släppa bomben - mest för mig själv..
Tror jag i alla fall..

Det har pågått en längre tid nu, så jag själv är rädd för framtiden och mest för mig själv!!
Jag har börjat med en sak som jag har svårt att sluta med, å blir mest förbannad om någon påpekar det för mig..
Vet inte vem jag ska vända mig till eller hur jag ska göra för att jag själv ska må bra å slippa dra in andra i eländet!!
Vill ha hjälp men ändå inte - vill försöka själv först!
Och hoppas på att jag klarar det i slut ändan!
Första steget tar jag här och nu..
Att erkänna att jag hat problem...
Vilket är jobbigt - för jag vill inte att folk ska prata om mig eller håna mig mer än vanligt.
Är rädd över vad som kommer hända efter detta inlägg...
Men verkar som att jag har fastnat i detta och inte kommet från det heller!
Men jag ska tänka om från imorgon - för idag går det inte!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards