Direktlänk till inlägg 5 maj 2014

Fy fan.....

Av tezzan39 - 5 maj 2014 14:50

Mycket tankar och funderingar har man som vanligt..

Varför allt ska hända samtidigt jämt...

Så himla less på precis allting just nu så det finns inte.

Har ju genom gått min operation av foten, vilket jag har längtat länge efter.

Men nu vet jag inte vad jag ska säga om det.

Har haft ondare än vad jag hade tidigare..

Vilket man säkert ska ha efterråt, men så här länge??

Jag menar - gjorde liksom operationen den 14/4..

Har även hunnit med att tagit bort stygnen - vilket var en hel del..

Och har även bytit gips - till ett lite lättare och tynre.

Men vad gör det när det gör ont hela tiden...

Sen dessutom blir man ju så himla klumpig med detta, när man inte ens får stödja sig på foten eller hänga neråt.

Då det gör ondare och blir missfärgat på en gång..

Har försökt ta mig fram på mina kryckor, men slutar med rullstolen ändå.

Eftersom det dunkar mindre i foten då, även om det känns det med.

Ligger jag i högläge i soffan känns det rätt okej, men det klarar jag inte heller av så länge..

Just nu hatar jag mitt liv som fan.. less....

I helgen som var gjorde jag även illa mig - två gånger dessutom....

Har varit i kontakt med läkaren om det, å skulle avvakta till imorgon....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tezzan39 - 1 februari 2015 00:23

Varför ska livet vara så jävla jobbigt? När ska saker & ting bli bättre? Hur man än gör så hamnar man på botten lika fort igen.... Är det då man ska ge upp totalt eller ska man kämpa vidare?? Jag kan ärligt säga att jag vet inte hur jag ska gör...

Av tezzan39 - 21 november 2014 19:44

Ja då har det gått ännu en vecka. Sitter här i soffan och tänker på vad som har hänt under den senaste tiden. Vissa saker har gått så himla fort fram, å vissa saker sådär. Men jag är glad över att det äntligen börjar hända lite saker i mitt liv...

Av tezzan39 - 12 oktober 2014 21:00

Många talar om ärlighet och att man ska stå på sig.. Så nu ska jag släppa bomben - mest för mig själv.. Tror jag i alla fall.. Det har pågått en längre tid nu, så jag själv är rädd för framtiden och mest för mig själv!! Jag har börjat med en...

Av tezzan39 - 27 september 2014 23:37

Sitter i soffan och unnar mig lite vin efter en lång dag och vecka. Medans min sambo tittar på något tråkigt på teven, vilket gjorde att jag hamnade här istället. Lilltjejen sover sen ett tag tillbaka och äldsta tjejen sover över hos en vän. Ida...

Av tezzan39 - 17 augusti 2014 22:34

Sitter i soffan och funderar över hur man ska få till saker å ting i livet. För hur man än försöker, så kommer det alltid något som gör att tappar lusten.. För min del är det mesta kring min fot, som inte vill bli läkt någon gång. Men har man gått...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards