Alla inlägg den 12 februari 2014

Av tezzan39 - 12 februari 2014 00:10

Trött som fan - men kan inte slappna av ordentligt..
Har för mycket funderingar om saker & ting.
Vet bara inte hur jag ska kunna ordna vissa saker.
Varför ska det alltid vara något som man ska grubbla på?
När ska saker och ting bara vara bra?!

Igår måndags träffade jag min läkare och prata om min fot & operation.
Det gick bra tycker jag, många av mina frågor blev besvarade och sedan fick jag ett datum för när hon ska operera mig.
Äntligen säger jag bara.
Och kommer hålla tummen på att inget kommer hända under denna tid.
Vill verkligen få detta gjort nu - även om st inte låter allt för trevligt hur läkaren ska göra detta.
Men jag hoppas det slutar bra eller i alla fall bättre än hur det är nu....
För skulle detta gå åt fel håll i slutändan - då vet jag exakt vad jag ska göra.

Sen finns det även andra saker som jag funderar på & har gjort under en längre period!
Som jag inte vet hit jag ska lösa på bästa sätt...
Det går inte att ta en sak i taget - allt blir bara skit ändå!

Nu ska jag försöka sova lite, så man orkar gå upp med tjejerna.

God Natt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards