Alla inlägg den 22 juni 2013

Av tezzan39 - 22 juni 2013 23:16

Då börjar denna midsommar gå mot sitt slut för detta år.
Gårdagen var väldigt lugn och trevlig :-)
Umgicks med min: familj, syster med familj, svärmor och pappa.
Idag blev den ett ännu lugnare dag, med att bara vara hemma och inget göra.
Medan äldsta tjejen var med en vän & kolla film å mös.
Lilla tjejen var med sin vän och lekte lite här & där ;-)
Men imorgon tar vi en tur tillsammans till ett par vänner, som vi inte varit till på evigheter ;-)

Jag har försökt att skriva en sak idag, men får inte till det något bra :-/
Vet inte hur jag ska formulera mig - så att det blir till det bästa för framtiden *~*
Men kommer försöka igen inom kort!
För det är ett måste från min sida - kan inte ge upp detta nu!
Vill inte förlora mera än vad jag redan har!
Sen får man bara hoppas på att det kommer att hjälpa mig i slutändan också :-/

Har haft mycket tankar och funderingar kring livet idag.
Som jag inte själv vet hur jag ska få till!!
För hur jag än vänder & vrider på saker, så blir det inget bra!
Fast vissa saker har blivit lite bättre, så det känns i alla fall lite okej *~*
Men det som jag önskar mest får jag tyvärr ej till alls!
Vilket gör mig väldigt ledsen & besviken!!
Känns som att det aldrig kommer ordna upp sig med det!
För hur jag än kämpar och ligger i - så går det bara käpp rätt åt helvete ändå :-(
Vet inte heller vad mer jag kan göra!!
Just nu hatar jag verkligen allt som vänder & sker i mitt liv å att all jävla semester kommer nu!!
Eftersom det förstör ännu mera med vissa saker som jag skulle vilja få till!!!!
Allting känns väldigt långt borta med det mesta nu!!
Hur fan ska jag klara detta??
Inget kommer liksom sluta bra, å det gäller några andra i min närhet också!!
Som även dem kommer få lida på grund av min situation!!
Vilket gör mig ännu frustrerande - för man vill ju inte att det ska vara så heller!!
Fy Fan är det ända jag säga om allting just nu!!!!!!!!!

Denna sommar ser jag verkligen inte fram emot, på grund av mycket!
Som att mina tjejer kommer få lida utav det som händer mig!
För mycket av det som de skulle vilja göra kommer vi inte få till alls!
Ser deras besvikelse ofta nu för tiden, vilket gör min mera ledsen över allting.
Med tanke på att jag vill att de ska ha det bra och kunna göra saker som de vill göra.. :-(
Tänk om..... är något som jag tänker mycket på nu för tiden.
Och även, tyvärr så går det inte pga......
Hur ska man orka detta?
När ska man få må bra?
När ska man få ett bra & lugnt liv?
I mina tankar så blir svaret: ALDRIG!!
Har ju liksom alltid haft ett tufft liv och många motgångar!
Så därav har jag inget hopp kvar på att detta kommer sluta bra :-(
Idag har jag även funderat på en sak som skulle kunna göra en del saker bättre inför framtiden!
Men som tar emot mycket också att genomföra!
Samtidigt som jag tror att det även skulle bli bättre för många i min närhet!
Men jag har ändå inte funderat färdigt på detta, om jag ska eller inte ska ta tag i det!! *~*

Sen finns det en annan sak som jag har tänkt en del på.
Som jag har fått höra lite här & där.
Över att vissa skulle vilja veta mera varför det är som det är och vad det är för fel - så att andra kan stötta mig på ett annat sätt & kunna förstå mig mera än de gör nu.
Men jag har försökt att berätta, men det kommer inte ur mig.
Är rädd för att det ska misstolkats och bli fel.
Och jag själv skulle inte orka med det också just nu!
Även om det inte behöver bli så heller..
Men det tar emot att få ur mig vissa saker som jag bär på!
Vilket jag inte kan svara på helt själv heller varför det känns så!
Eftersom jag vet vilka jag kan öppna mig till om saker & ting, likväl som jag vet om vilka jag inte kan det till!
Men jag är en sådan person som hellre håller det inom mig och grubblar mycket..
Försöker ordna upp det på mitt sätt.
Fast denna gång vet jag själv att det har gått långt och valt fel sätt när det gäller mycket!
Men som ändå känns ganska bra för min del.
Har även funderat på att försöka ändra på vissa saker inom kort, om det går att fixa till..
Även om jag ser mycket till mig själv i första hand nu, som jag aldrig har gjort tidigare!
Så vill jag även orka med min familj på bästa sätt & sedan försöka hitta någon glädje för saker igen.
Men så länge jag inte hittar det, så har jag ingen känsla för att göra saker själv eller med andra.
Det känns bara som att jag kommer förstöra för andra på grund av mycket, istället för att ha det trevligt.
Därav avstår jag mycket - så andra kan få kul.
Jag menar vet ju hur det blev för ett tag sedan när jag försökte ha det trevligt & slappna av.
Vilket slutade i tårar och tjafs :-(
Det vill jag inte ska hända igen, så det är bäst att bara vara hemma och rå om mig själv!
Vet att många tycker det är tråkigt och saknar mig.
Jag saknar dem väldigt mycket jag med och tänker på dem väldigt ofta.
De finns inom mig dagligen - vilket jag hoppas att de vet om!
Ser även att min familj lider av mitt beteende, för de avböjer också lite saker - bara för att jag inte vill!
Men jag vill att de ska göra saker ändå & skita i mig!
Vilket de inte gör :-(
Det gör att jag tar åt mig mera och blir ännu mera ledsen och besviken på mig själv!!

Nu ska jag tänka på annat och köra lite träning med foten ;-)
Så att jag inte bryter ihop totalt just nu!
*~* God Natt :-/

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards