Alla inlägg den 27 juni 2013

Av tezzan39 - 27 juni 2013 22:20

Tänker på en person som står mig väldigt nära ??
Och hoppas på att denne vet & känner det ?
Blir frustrerad över att inte kunna finnas där mera...
Och att denne inte berättar mer för mig om vad som händer & sker...
Sänder min kärlek & tankar till denna person ???


Det är mycket som händer i livet nu :-(
Tyvärr så är det sådant man inte kan göra något åt eller inte orkar bry sig om längre!
Jag menar, det är ju inget positivt som händer - utan bara negativa saker hela tiden!
Förstår inte hur mycket man ska ork med som människa!
Så min inställning till saker och ting just nu är - att inte bry mig & skita i allting!
Spelar ju liksom ingen roll hur man än kämpar eller försöker få till saker, slutar ändå åt fel håll!!
Är riktigt less på det mesta!
Förutom min familj & mina nära vänner..

Idag kollade jag på en film med min äldsta dotter, vilket var en bra film med mycket budskap.
Tyvärr vet jag inte vad den heter, såg den på någon av kanaler för barn/ungdomar.
Tog verkligen till mig av mycket som sades och visades.
Fick ännu mera tankar & funderingar kring livet!

Idag blev det en tuff eftermiddag, för det var min minsta dotters sista dag på förskola.
Där hon började då hon fyllde 1år.
Hade med mig blommor till dem och sedan blev det kramar & tårar.
Lilltjejen bröt ihop när vi skulle gå hem därifrån, å sa att hon kommer sakna alla *~*
Men vi ska hälsa på dem efter sommarlovet, lovade jag henne.
Och när vi väl var hemma fick även hon en blomma & vi mös extra mycket :-)

När det gäller allt annat i mitt liv, kan jag bara säga att det är SKIT!!!
Fast jag postade ett viktigt brev idag, vilket jag hoppas på ett bra svar!!
Annars vet jag inte hur/vad jag ska göra för att få till saker och ting inför framtiden !

Nu ska jag sova, kanske skriver jag av mig mera under dagen imorgon.

God Natt & Sov Gott

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards