Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Mycket funderingar *~*

Av tezzan39 - 2 juni 2013 02:06

Nu hamnade jag hör igen efter ett par tuffa dagar igen *~*
Dessutom så har jag fått tagit del av en del information om saker å ting, vissa är bra & andra inte fullt lika bra :-(

Har varit kiropraktorn igen & han gjorde en ny tejpning på foten, vilket var spändare denna gång.
Och det känns, kan man säga.
Till en viss del känns det skönt att kunna få detta stöd, samtidigt som det gör ondare denna gång :-(
Men det är bara att härda ut och hoppas på ett positivt slut.
Har ju märkt vissa framsteg med detta, har till och med fått tillbaka lite känsel i foten :-)
Men tyvärr så är missfärgningen kvar :-(
Nästa gång jag ska dit så kommer han gå igenom rygg & nacke på mig - vilket också behövs.
Å jag ska få vila från tejpen i två veckor - sen är det dags igen..
Känns som att det är en lång väg tillbaka, å ännu mer väntan - än vad det har varit hittills *~*

Har även träffat min läkare och pratade av mig en hel del!
Sa precis hur jag känner mig inför allt inom vården!
Att jag är både besviken, arg och less på allting!
Hon förstod mig och kunde inte heller förstå detta med att försäkringskassan gör som de gör..
Därav skickade hon in ett till underlag om mig och la även till lite mera av det som vi diskuterade.
Men man kan ju inte veta om det kommer hjälpa i slutändan eller inte.
Fast det känns skönt att hon vill hjälpa mig med det hon kan och det känns verkligen som att hon förstår mig.
Fick även veta att det inte har kommit in några svar från magnetröntgen som jag gjorde av foten i Maj.
Vilket gjorde mig frustrerad - för hur länge ska det dröja?
Och att det kommer ta ännu längre tid för att få ett svar om vad de skulle kunna vara & framför allt - Vad ska de göra??
Men det är bara att försöka hörda ut, försöka i alla fall.. :-(

Medan jag varit på detta så har min dotter varit på sitt dagis - vilket har gått väldigt bra ;-)
En sak söm verkar gå åt rätt håll i alla fall!

Nä nu ska jag försöka få lite sömn :-/. *~*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tezzan39 - 1 februari 2015 00:23

Varför ska livet vara så jävla jobbigt? När ska saker & ting bli bättre? Hur man än gör så hamnar man på botten lika fort igen.... Är det då man ska ge upp totalt eller ska man kämpa vidare?? Jag kan ärligt säga att jag vet inte hur jag ska gör...

Av tezzan39 - 21 november 2014 19:44

Ja då har det gått ännu en vecka. Sitter här i soffan och tänker på vad som har hänt under den senaste tiden. Vissa saker har gått så himla fort fram, å vissa saker sådär. Men jag är glad över att det äntligen börjar hända lite saker i mitt liv...

Av tezzan39 - 12 oktober 2014 21:00

Många talar om ärlighet och att man ska stå på sig.. Så nu ska jag släppa bomben - mest för mig själv.. Tror jag i alla fall.. Det har pågått en längre tid nu, så jag själv är rädd för framtiden och mest för mig själv!! Jag har börjat med en...

Av tezzan39 - 27 september 2014 23:37

Sitter i soffan och unnar mig lite vin efter en lång dag och vecka. Medans min sambo tittar på något tråkigt på teven, vilket gjorde att jag hamnade här istället. Lilltjejen sover sen ett tag tillbaka och äldsta tjejen sover över hos en vän. Ida...

Av tezzan39 - 17 augusti 2014 22:34

Sitter i soffan och funderar över hur man ska få till saker å ting i livet. För hur man än försöker, så kommer det alltid något som gör att tappar lusten.. För min del är det mesta kring min fot, som inte vill bli läkt någon gång. Men har man gått...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards