Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Suck?

Av tezzan39 - 7 juni 2013 17:43

Vet snart inte vad jag ska göra snart, om inte saker och ting kommer att ändra sig *~*
Är så jävla less på denna situation som jag är i, att inte få några vettiga svar på mina frågor!
Hur jag än kämpar och försöker att få till saker och ting så går det bara åt fel håll hela tiden!
Dessutom vet jag att det kommer bli tuffare på grund av att det är sommar och semestrar kommer igång snart!
Orkar inte med denna jävla väntan eller ovissheten länge till!
Sen märker jag hur andra i min närhet blir lidande också, allra helst min familj :-(
Även mina vänner, eftersom jag stänger mig mera och mera inne - än att göra saker! *~*
Jag säger bara nej till dem, när de frågar om saker.?
Är världens tråkigaste människa just nu, men det känns bra för min del - att bara få vara!
För de gånger jag gör något så blir jag ändå sämre - får ont och humöret sviker mig mera.
Därför försöker jag hålla mig på en jämn nivå och då känns saker rätt okej för stunden i alla fall!
Men drömmer om att få må bra, slippa ha det så här & få tillbaka min lust till att göra något om dagarna..
Men förtillfället känns det väldigt långt borta *~*

Inget i mitt liv känns kul längre, bara som en börda och en del måsten!
Som jag skulle vilja slippa i slutändan :-/
Finns en sak som jag tänker på väldigt ofta, men som jag inte kommer mig för att göra.
Vilket kanske är bra i slutändan eller inte?!?
Frågan är bara hur länge denna tanke kommer finnas inom mig ?!?
Usch jag vill verkligen få ett svar på en tid som jag väntar på, utöver det som har med min fot & rygg att göra *~*
Men med min tur så skulle jag inte bli förvånad över om det händer efter sommaren är över!!
Eftersom inget annat går ju som jag vill - så varför skulle detta göra det!?!

En sak som gör mig väldigt frustrerad är att mina svar från magnetröntgen av foten, inte ens har kommit till den läkaren som jag har inom det!!
Och den gjorde jag i början av Maj!!
Även om jag har försökt att ringa dit och tjata och försökt skynda på saker så har det inte gått något bra!! *~*
Snart kommer jag göra en sak med min situation som jag har funderat på ett par månader!
Vet att det inte är den bästa slutvägen men då kommer jag få hjälp snabbare..
Fast vet inte om det skulle bli rätt hjälp!
Kanske jag förstör mera än att göra det bättre, därav så har jag bara det i tankarna än så länge!
Och för att jag inte får någon att hjälpa mig med det, för jag klarar inte av att göra det själv!!
Frustrerade, men det är väl bara att härda ut och hoppas på det bästa??

Finns en sak som jag är jävligt rädd för just nu!
Och det är att jag ska mista mina nära och kära under denna tid!
För det känns som att jag redan har gjort det med vissa i min närhet - å jag vet också att det mesta hänger på mig!
Vet liksom inte hur jag ska ordna till detta heller, för just nu har jag inte orken till det!
Den lägger jag på mig själv och mina döttrar + min sambo.
Inte för att det är så mycket det heller, men jag kämpar som fan för att få till det bra!
Men känner mig som en riktigt dålig mamma och sambo - framför allt en jävligt dålig kompis till alla.
Så jag förstår att vissa har gett upp mig som vän och att andra tar illa upp om jag skulle träffa någon inom vänskapen!
Men vissa dagar är bättre än andra och jag själv väljer vad jag vill göra för stunden och för dagen.
Även om det inte accepteras av alla i min närhet.
Därav så väljer jag också att bara vara hemma själv, för att minska mera tjafs som kan bli.
Sen hänger det mycket på mitt mående, inte på andra personer!
För det är så jävla jobbigt att hoppas på dessa jävla kryckor och sedan ha en rullstol att fälla ihop och bygga upp varje gång!!
Det blir liksom tuffare för mig psykiskt och min rygg!
Som är helt körd för stunden!
Kiropraktorn gör visserligen sitt, men det är lång väg kvar säger han *~*
Sen denna yrsel som jag fått under den senaste veckan och också tuff, för jag vill ju inte svimma om jag är själv ute med min lilla tjej någonstans!!

Skit samma - nu ska jag försöka göra något annat !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tezzan39 - 1 februari 2015 00:23

Varför ska livet vara så jävla jobbigt? När ska saker & ting bli bättre? Hur man än gör så hamnar man på botten lika fort igen.... Är det då man ska ge upp totalt eller ska man kämpa vidare?? Jag kan ärligt säga att jag vet inte hur jag ska gör...

Av tezzan39 - 21 november 2014 19:44

Ja då har det gått ännu en vecka. Sitter här i soffan och tänker på vad som har hänt under den senaste tiden. Vissa saker har gått så himla fort fram, å vissa saker sådär. Men jag är glad över att det äntligen börjar hända lite saker i mitt liv...

Av tezzan39 - 12 oktober 2014 21:00

Många talar om ärlighet och att man ska stå på sig.. Så nu ska jag släppa bomben - mest för mig själv.. Tror jag i alla fall.. Det har pågått en längre tid nu, så jag själv är rädd för framtiden och mest för mig själv!! Jag har börjat med en...

Av tezzan39 - 27 september 2014 23:37

Sitter i soffan och unnar mig lite vin efter en lång dag och vecka. Medans min sambo tittar på något tråkigt på teven, vilket gjorde att jag hamnade här istället. Lilltjejen sover sen ett tag tillbaka och äldsta tjejen sover över hos en vän. Ida...

Av tezzan39 - 17 augusti 2014 22:34

Sitter i soffan och funderar över hur man ska få till saker å ting i livet. För hur man än försöker, så kommer det alltid något som gör att tappar lusten.. För min del är det mesta kring min fot, som inte vill bli läkt någon gång. Men har man gått...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards