Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av tezzan39 - 3 oktober 2013 23:31

Är så less på mitt liv!!!
Denna väntan på att något ska hända hela tiden..
Blir lovad saker vissa datum, men i slutändan är det inte så!
Hoppet sjunker för var dag som går just nu..
Orkar inte mera nu!!
:-( *~*

Utöver detta så har jag viljan att göra saker, men inte orken eller lusten finns vid min sida.
Inget som jag visar för någon utan biter ihop för det mesta och kämpar mig igenom sakerna i efterhand.
Men hur länge kommer man orka med det?
Har inte talat om för någon hur jag egentligen mår, har inte orkat det.
Vill ej höra saker från andra heller.
Vissa kanske har sett eller hör på mig, de ynka tillfällen som jag träffar andra.
För är jag inte själv, så umgås jag med min svärmor - vilket känns bra och jag blir lugn.
Men när det gäller mina vänner - så blir det inte alls ofta..
Det är mitt eget val för stunden, men har en stor ångest för det också.
Ju längre tiden går förbi, desto jobbigare blir det att ta igen vissa saker..
Har valt så för att orka med mig själv i första hand och sedan min familj.
Försöker verkligen finnas här för mina tjejer, men känns som att jag inte gör det fullt it ändå.
Mycket av det som de skulle vilja göra - är jag tvungen att backa på :-(
Känner mig som en usel mamma och sambo!!
Känns som det är lättare att ge upp allting, så de andra mår bättre och slipper se mig på detta sätt !!

Nu ska jag försöka få lite sömn - för att klara mig igenom morgon dagen....
God Natt
:-(

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards