Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av tezzan39 - 20 oktober 2013 23:04

Tårar har många olika begrepp..
De kan släppas ut vid glädje, sorg, romantiska stunder och negativa stunder.
Finns säker mycket flera tillfällen än de jag har tagit upp nu.
Sen visar man detta på olika sätt och olika tillfällen i livet.
Antingen så gör man det i sin ensamhet eller med nära & kära.
Vilket beror mycket på personen i sig själv, om man är stark nog att visa eller inte.
Sen kan det även ha att göra med vilken situation det handlar om också, om man kan visa eller inte.
Jag själv är en sådan person som inte vill visa någon annan, utan gör det i min ensamhet.
Mest för att jag inte orkar svara på frågor om varför - då jag själv inte kan svara på det alla gånger..
Vill inte att någon annan ska tycka synd om mig eller tycka att jag är en barnslig person som gråter...
Samtidigt som jag saknar en famn att krypa upp till när jag väl släpper ut mina tårar..
Det är inte lätt att visa känslor för andra. *~*

Nu ska jag försöka sova lite, då jag inte blev själv längre!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards