Alla inlägg den 8 juli 2013

Av tezzan39 - 8 juli 2013 00:21

Fy vilken hemsk dag!!!
Fick lida idag för gårdagens händelse!
Men bet ändå ihop och gjorde lite saker som jag lovat, fast det var tufft som fan!
Ville egentligen bara vara hemma, men jag får väl ta igen mig imorgon på förmiddagen istället!
Och ladda om för ett besök till tandläkaren :-(
Vilket jag är nervös över som fan, kan bara hoppas att det slutar bra. :-/
Så kvällen kommer bli väldigt lugn, eftersom jag kommer få en del lugnande *~*

Idag blev det en tur till barnakuten med min äldsta dotter.
Hon har pajat sitt ena knä för ett tag sedan & blir inte bättre utan sämre, därav detta besök.
Men som slutade i kaos!!
Det enda vi fick var värktabletter och åka hem!
Ingen tittade eller undersökte henne!
För de tyckte vi skulle gå via vår vårdcentral och få en remiss istället!!
Vad är vården på väg?
Inte så konstigt att man tappar allt och blir skit förbannad!!
Jag verkligen hatar allt som har med vården att göra!!

Men min minsta dotter fick en bra hjälp i alla fall när vi var till läkaren i veckan!
Det är tur i alla fall att någon får den hjälp som behövs!
Tyvärr så verkar inte penicillinet än, som jag hoppas att det gör inom kort!
För igår sprack den andra trumhinnan på henne också *~*
Så även hon varvar med värktabletter för stunden!

Så jag skulle vilja lite förändring i livet nu!!
Orkar inte med alla dessa jävla motgångar man får!
Blir det inte ändring inom väldigt snar framtid så kommer skita i precis allting!
Då ger jag verkligen upp precis allting å skiter fullständigt i vad andra kommer tycka & tänka om det.
För jag själv tycker att det blir bäst så i slutändan om inte hjälpen eller någon förändring kommer ske snart!!!

God Natt
:-(
*~*
:-/
*_*

Ovido - Quiz & Flashcards