Alla inlägg den 25 april 2013

Av tezzan39 - 25 april 2013 19:03

Nu hamnade man här igen :-/
Men det snurrar runt så mycket funderingar i huvudet på mig förtillfället som jag inte vet vad jag ska göra med :-(
Fy fan vad denna dag har varit tuff på många sätt..
Just för stunden så måste jag hålla tillbaka mina tårar som vill komma ut, för min minsta tjej är hemma och jag kan inte förklara för henne varför jag är ledsen :-(
Jag hoppas verkligen på att morgon dagen blir lugnare och bättre, för då är hon hemma med mig..
Just nu skulle jag vilja stänga in mig i ett rum för mig själv och bara släppa ut allt detta elände!
Men eftersom jag är själv hemma med lilla tjejen så går det inte, fast hoppas på att min sambo kommer hem inom kort så jag kan bara vara en stund för mig själv...
Sen hoppas jag på att slippa en massa frågor om varför eller vad det är för fel!
Då skulle allt bara bli jobbigare för mig :-(
Men jag hamnar säkert här igen senare idag, känns det som nu i alla fall :-/

Av tezzan39 - 25 april 2013 13:09

Känner mig så jävla ledsen och besviken över mycket...

Tårarna rinner okontrollerat ner för kinderna idag lite då och då...

Jag är verkligen less på allting förtillfället, så jag vet inte vad jag ska göra längre eller vad som kommer att hända med allting...

Denna väntan på att något ska hända är inte alls kul...

Inte heller vetskapen om att man bara blir hit och dit skickad - istället för att de säger vad det kan vara för fel med mig..

Visst är det ok att bli ordentligt utredd men jag vill även veta några svar och att saker och ting kan gå lite fortare.

Är så jävla less på att bara gå här hemma och vänta å vänta....

Och det spelar verkligen ingen roll hur man försöker ligga i själv och ringa till de olika instanserna, man blir bara mera besviken över de svar man får - de få gånger man lyckats få några svar!!

Har verkligen försökt med allt jag kan, men nu skiter jag i det och väntar ut dem istället..

Orkar inget längre, allt det är totalt borta från mig!

Vissa dagar försöker jag verkligen komma ut och få lite luft och träffa andra, men kan inte göra det så himla ofta heller..

Eftersom jag mår liksom ännu sämre när jag väl har gjort något, men biter verkligen ihop vissa gånger för att få till det framför allt med mina tjejer..

Jag är en sådan usel person för tillfället - klarar inte av sådant som jag skulle vilja göra, å då menar jag lätta saker.

Nu kommer tårrarna igen - skulle vilja göra en annan sak, men det tar emot.

Det finns i mina tankar ofta till och från, men jag vill att de kommer stanna där också.

Nu ska jag försöka få till att göra något annat än att sitta här och tänka på allt annat för stunden!

Försöka få dessa tankar på ett annat spår, eller bara försvinna helt!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards