Alla inlägg den 26 april 2013

Av tezzan39 - 26 april 2013 10:28

Idag började dagen sådär och fort över till usel dag :(

Fick ett samtal här på morgonen som inte var något kul alls....

Okej jag har misstänkt detta, men nu när man verkligen fick höra det, så kändes det inte allt något kul..

När ska man få höra eller vara med om något positivt igen?

Just för stunden känns det långt borta för min del!!

Hade jag inte haft min lilla dotter bredvid mig just nu, så hade jag släppt ut allting..

Men håller det inom mig så gått det går, för jag kan inte förklara för henne varför mamma ledsen!

Är så satans trött på allting just nu!!

  


Känner att denna dag kommer bli väldigt lång och jobbig som fan!

Men tur i oturen så är ju lilla tjejen ledig, så man kanske kan komma på nåt att göra för att förskingra tankarna lite grann..

Vilket verkligen skulle behövas!!

Samtidigt som min ork är helt borta, men jag vill inte att hon ska bli lidande för min skull.

Kanske ska ta mig en kort promenad med henne så man kan få lite frisk luft idag eller så kanske man ska hitta på något pyssel tillsammans med henne...

Hm, ja dagen får väl utvisa vad som händer och sker.

  


Jag vet vad jag skulle vilja göra - men som jag inte får till!!

På grund av mina kryckor  

I mina tankar har jag många önskemål och vilja som jag skulle vilja göra.

Men som antingen inte går att få till just nu eller så kan jag inte göra det förtillfället.

Livet är verkligen trist just nu!!

Vill inte längre!!!

En grej till och jag kommer ge upp totalt!!!

  


  

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards