Alla inlägg den 4 maj 2013

Av tezzan39 - 4 maj 2013 07:10

Hade en trevlig eftermiddag och kväll igår med lilla tjejen & med min syster å hennes familj.
Äldsta tjejen var på skoldisco och sov över hos en vän :-)

När vi väl kom hem igen jag å minsta tjejen, gjorde vi i ordning oss för att mysa med en film innan sovdags.
Hon somnade ganska fort, medan jag hade svårt - så det blev lite spelande på mobilen och lösa korsord :-)
När jag väl somnade fick jag bara sova en timme - för sedan vaknade jag av TANDVÄRK!!
Vilket har hällt i sig hela tiden, hur jag än har tagit smärtstillande tabletter och gurglat med sprit!
Tyvärr så verkar det inte hjälpa ett dugg, för det värker som fan hela tiden!
Nu ligger jag och väntar på att klockan ska gå fortare - så jag kan ringa och beställa en akut rid någonstans för detta!!
Vet inte hur jag ska få till det bara, men på nåt sätt ska jag lösa det.
Eftersom jag själv inte kan köra nu så måste jag ha skjutits och kan inte ha med mig lilla tjejen dit heller, så jag måste skaffa barnvakt!!
Och det är inte heller det lättaste då hon har sin rullstol och behöver mycket hjälp *~*
Varför ska allt jävla elände hända mig just nu??? å min familj!!
Och varför ska det hända när jag är själv hemma med tjejerna??
Hade känts bättre om det kom när min sambo är hemma och kunde hjälpa till *~*
Men man får försöka göra det bästa av situationen!!
Är så jävla trött så ögonen orkar inte hålla sig uppe - men kan ej slappna av fullt ut - då det gör så jävla ont!!
Hatar mitt liv ännu mera nu - än innan allt jävla skit som dök upp !!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards