Alla inlägg den 20 maj 2013

Av tezzan39 - 20 maj 2013 09:02

Jaha då är det en ny vecka igen med nya trevliga händelser.
Kan man ju hoppas på i alla fall :-)
För denna vecka ska jag eventuellt få svar från två olika ställen, vilken jag håller tummen på att det är positiva :-)

Idag kommer det bli en hemma dag med mycket träning av fot och rygg..
För igår inhandla jag en skena till foten, men den var tyvärr inte som jag hade tänkt mig :-(
Så min kära sambo hade lite idéer och gick för att fixa lite.
När han kom in hade han fått till en ännu bättre skena till mig :D
Den ska hjälpa mig att få upp min fot i viloläge - tyvärr funkar den inte att gå på :-/
Men en sak i taget, å en dag i taget :-)
Nu har man fått upp hoppet lite grann igen, även om det fortfarande är en lång väg tillbaka med musklerna och senorna.
Men går ju även hos Kiropraktorn en gång i veckan och det hjälper också till en hel del.
Han knäcker och har sig när jag är där och ger mig övningar hem, å dessutom hjälper han mig med diskbråcket också.
Så för stunden känner jag att det kan gå och få till och få den hjälp jag behöver :D
Tråkigt bara att man måste ha denna väntan på andra saker & ting innan man kan slappna av ordentligt och gå vidare!

Nu ska jag umgås med min lilla tjej, som inte blev allt för glad över att vi ska ha en hemmadag idag :-/
Vi får göra det bästa av situationen - försöka i alla fall...

Ha en bra dag och ta hand om Er ?

Ovido - Quiz & Flashcards