Alla inlägg den 30 maj 2013

*~*

Av tezzan39 - 30 maj 2013 02:05

Denna dag började med lite mys i sängen med lilla tjejen och lite små prat om hur det kommer vara i skolan.
Är mycket frågor & funderingar som dyker upp från henne just nu, vilket man kan förstå :-)
Sen kom en vän över på en kaffe och mycket snack, om allt mellan himmel och jord.
Vilket var trevligt, för det var otroligt länge sedan vi såg på detta sätt :-/
Fast hon är inte den enda som jag har försummat *~*
Jag ska försöka ändra på detta - när det gäller flera inom min vänskap..

Efter det blev det lunch & lite vila, för att man skulle orka med eftermiddagen också.
Som bestod av en sommarfest på dagis, som blev den sista vi kommer vara med på..
Vilket känns lite tråkigt, kommer verkligen sakna personalen.
Fast hoppas på att det kommer vara lika bra med allting när det gäller skolan och dessa lärare.
När vi väl tog oss till denna tillställning var det så kul att se min lilla tjej, hon blev så glad över att träffa sina vänner och personalen - som hon verkligen saknar.
Och de sjöng väldigt fint tillsammans för oss föräldrar ;D
Är så glad över att jag bet ihop och tog mig dit, för jag var lite osäker om jag skulle klara av det :-/
Men det fick jag ta när vi kom hem, för då kunde jag slappna av på ett helt annat sätt.
Fick så jävla ont i ryggen, så tårarna rann & i hela benet ner till foten '-'
Har lika jävla ont nu och även i nacke + armarna!
Ligger här och funderar hur jag ska göra med min tid som jag har på förmiddagen idag *~*
Ska jag ta mig dit eller ska jag avkoka den??
Mycket hänger på om jag kommer klara av att ta mig dit eller inte :-(
Innerst inne hoppas jag på att jag kan det..
För ut måste jag nog ändå ta mig, har lovat lilla tjejen att hon ska få prova på att vara på dagis en stund utan mig :-/
Och jag vill verkligen inte göra henne besviken, för det har hon pratat om vela kvällen och ser verkligen fram emot att få leka med alla vännerna :-)

Har även en annan tid på eftermiddagen som jag också skulle behöva ta mig till, så denna sak är ur världen för ett tag framöver sedan *~*
Sen ska jag försöka hinna med att ringa lite samtal också :-/
Ser inte alls fram emot denna dag :-(

Nä ska försöka tänka på annat nu, så man kanske kan få vila någon enstaka timme innan det är dags att kliva upp!

Ha det & ta hand om Er

Ovido - Quiz & Flashcards