Alla inlägg den 29 maj 2013

Av tezzan39 - 29 maj 2013 02:02

Jaha då är man här igen, istället för att sova *~*

Idag var det en stor dag för mina tjejer.
Min minsta var och hälsade på i skolan, om börjar efter sommarlovet.
Vilket gick bra, fast hon var lite nervös under morgonen.
Kändes som att det kommer bli en bra klass och även fröknarna verkade helt ok också :-)
Nu blev hennes längtan till skolan ännu starkare, än vad den var innan :-)
Äldsta tjejen var också och hälsa på sin nya klass och skola idag :-)
Men hon sade inte så mycket om det, men jag hoppas hon ska trivas och fick en bra klass i slutändan.
Det är mycket som händer i deras liv just nu :-)

De sista dagarna har inte alls varit några bra dagar för mig, har haft ont som fan och allmänt less på hela situationen :-/
Har fortfarande inte fått svar från magnetröntgen - vilket gör en ganska frustrerad!
Vill ju få svar och även veta om det går att göra något åt min fot eller inte!
Orkar inte ha det så här längre, får ju liksom bara mer och mer ont och på flera ställen också :-(
Idag har jag försökt ringa lite hit & dit för att få reda på saker och ting, men är tyvärr lika ovetande ändå :-(

Sen gick jag igenom mina räkningar, å då tappade jag ännu mera livsglädje :-(
Kommer bli tufft ett tag framöver nu, å det är jag inte heller så nöjd med!
Denna eviga väntan från olika håll är jävligt frustrerande!!
Vill ju liksom får svar och sedan vill jag också veta hur min framtid kommer att bli :-/

Just nu kan jag inte göra ett dugg åt detta, vilket känns skit!

Hörs *~*

Ovido - Quiz & Flashcards