Alla inlägg den 25 maj 2013

Av tezzan39 - 25 maj 2013 16:37

Usch vilka jävla dagar det har varit nu.
Mår så jävla dåligt och har tappat det mesta när det gäller livet!
Ingenting är kul längre och jag ser inte fram emot någonting!
Bara att det mesta känns tufft och tråkigt :-(
Det som jag skulle vilja göra får jag inte till... suck..
Sen de dagar det finns saker inplanterat - vill jag oftast inte göra det, men gör det ändå :-(
Fast det är mest sådant som är viktigt, för andra saker väljer jag oftast bort helt och hållet :-/
Sen är mitt tålamod i botten, vilket jag kämpar som fan med att stå emot för det mesta!
Tyvärr så fungerar det inte alla gånger..!
Är också jävligt trött på denna panik ångesten jag har till och från, som kommer oftare & oftare nu förtiden!
Vet inte om det är så många i min närhet som märker av detta - då jag väljer själv att hålla det inom mig.
Men är lite orolig över att vissa saker kan sluta fel under kvällens gång :-( men ska hålla igen så mycket jag kan!!
Tur i oturen att man ska vara nykter, kan ju liksom vara enklare att stå emot vissa saker då.
Om det skulle bli något tok vill säga :-/

Nä man ska väl försöka rycka upp sig och göra det sista här hemma, så man blir klar i tid....
Ha det bra & en trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards